Frequently asked questions

Warto wiedzieć.

1. Gdzie są produkowane szafki i meble ATEPAA?
Szafki oraz wszystkie meble produkowane są przez nas w Polsce. Tworzymy nasze autorskie rozwiązania bazując na najlepszych komponentach do produkcji mebli. Nasz rozwój i ciągłe dążenie do doskonałości zaowocowało tym, że marka ATEPAA znana jest obecnie w wielu krajach Europy.

2. Gdzie można zobaczyć produkty ATEPAA?
Nasze produkty przede wszystkim można zobaczyć u naszych klientów, gdzie można ocenić jak nasze meble nie poddają się próbie czasu, a ich estetyka i jakość doceniana jest nawet po wielu latach. Od maja 2017 będziemy mogli również zaprosić naszych klientów do nowego showroom’u w Bielsku-Białej, gdzie nie tylko zaprezentujemy gotowe meble, ale również cześć cyklu produkcyjnego. Ponad to, co roku staramy się przedstawić swoją ofertę na targach międzynarodowych w Polsce i zagranicą.

3. Jaki jest okres oczekiwania na produkty ATEPAA?
Standardowy okres oczekiwania na produkty to 4 tygodnie. Zachęcamy jednak do kontaktu z naszym biurem, zawsze staramy się dostosowywać do oczekiwań naszych klientów i jeśli jest to możliwe skracać termin produkcji oraz ewentualnej instalacji.

1. Czy szafki ATEPAA są zmontowane i gotowe do użycia?
Tak, w większości nasze produkty są zmontowane i gotowe do użycia. W zależności od rodzaju mebla, wystarczy połączyć je ze sobą dostarczonymi śrubami. Nasz dział projektowy stale ulepsza konstrukcje naszych mebli tak aby klienci, którzy nie korzystają z naszej instalacji mogli je bezproblemowo zainstalować. Oczywiście oferujemy również serwis wniesienia oraz instalacji, który przy większych projektach gwarantuje profesjonalny oraz szybki montaż.

2. Czy samodzielna instalacja szafek jest trudna?
Zdecydowanie nie, jednak rodzaj instalacji zależy od modelu. Do najłatwiejszych należy instalacja szafek na cokole, które wystarczy wnieść, rozpakować oraz ustawić w wybranym miejscu. Dla bezpieczeństwa oraz estetyki zalecamy połączenie korpusów za pomocą dostarczonych śrub. W ofercie posiadamy również szafki z ławkami, w tym wypadku poza czynnościami opisanym powyżej, przed połączeniem szafek należy zamontować korpus szaf na stelażach. Instalacja nie wymaga specjalistycznych narzędzi, potrzebne jest jedynie połączenie ich za pomocą dołączonych śrub.

3. Czy po zakupie szafek i mebli ATEPAA mogę liczyć na profesjonalny montaż?
Oczywiście, ATEPAA oferuje nie tylko najlepszej jakości produkty, ale również dużą wagę przywiązuje do obsługi swoich klientów. Nasi klienci zawsze mogą liczyć na usługę, która połączy organizację transportu wraz z montażem na miejscu. Nasz profesjonalny i miły zespół instalacyjny na pewno Państwa nie zawiedzie.

4. Czy szafki objęte są gwarancją?
Oczywiście, standardowo oferujemy 2 lata gwarancji na nasze produkty. Nie zmienia to jednak faktu, że do Państwa usług pozostajemy jeszcze przez wiele lat. Lata pracy i ulepszeń naszych konstrukcji zaowocowało tym, że nasze meble eksploatowane są przez wiele lat w sposób bezproblemowy.

5. Czy szafki mogą zostać wykonane na indywidualne zamówienie?
Tak, jako jedna z nielicznych firm z naszej branży podejmujemy się wymagających projektów. Takie podejście daje nam nie tylko satysfakcję z wielu wspaniałych projektów, ale również jest motorem napędowym naszego rozwoju. Oferujemy wiele nietypowych rozwiązań zarówno do przestrzeni biurowych i jak sportowych.

6. Z jakich materiałów możemy skorzystać przy wyborze szafek?
Większość materiałów prezentujemy na naszej stronie internetowej, zachęcamy do analizy naszej oferty. Oferujemy produkty wykonane z takich materiałów jak: stal, mdf, płyty laminowane oraz naturalne drewno. Zachęcamy jednak do kontaktu z naszym biurem, jesteśmy pewni, że sprostamy każdym wymaganiom.

7. Czy oferujecie również meble biurowe?
Tak, mieliśmy okazję wykonać już wiele nietypowych mebli na indywidualne zamówienie. Przestrzenie biurowe się zmieniają, a inwestorzy poszukują coraz lepszych i bardziej kreatywnych rozwiązań dlatego oferujemy meble na indywidualne zamówienie. Aktualnie pracujemy również nad całą kolekcja mebli do biura. Będzie nawiązywała do światowych trendów, ale oferowana będzie w zdecydowanie niższych cenach.

1. Czy mogę otrzymać darmowy projekt pomieszczenia?
Tak, naszym klientom oferujemy nie tylko najlepszy produkt, miłą obsługę, ale również najwyższej jakości projekt pomieszczenia. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem, chętnie poznamy Państwa oczekiwania.

2. Co jest potrzebne do projektu?
Nasz projekt jest syntezą Państwa oczekiwań oraz możliwości, które daje nam budżet oraz warunki lokalowe. Proszę jednak pamiętać, że dwa elementy zawsze są wymagane, brief czyli szczegółowe informacje, o które będziemy Państwa prosić oraz rzut pomieszczeń. Na tej podstawie zaczniemy wspólną pracę nad projektem i produktem, który trafi w 100 % w Państwa oczekiwania.

3. Czy projekt realnie oddaje realizowany projekt?
Jest to element, na który kładziemy wielki nacisk aby projekt zawsze pozytywnie zaskoczył naszych klientów. Nowoczesne narzędzia do projektowania oraz umiejętności w połączeniu z naszym parkiem maszynowym daje 100 % pewności. Zawsze projektujemy tak, aby dało się to wykonać w rzeczywistości.

1. Jaki są opcje płatności za szafki?
W zależności od rodzaju projektu oferujemy kilka opcji płatności. Staramy się aby nasza oferta była atrakcyjna, ale również sposób zapłaty za nasze produkty odpowiadał, możliwie najbliżej Państwa oczekiwaniom.

2. Jak wygląda proces zamówienia?
Oferujemy wiele produktów i w zależności od rodzaju proces zamówienia może być inny. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem. Z pewnością otrzymacie Państwo szczegółowe informacje.

3. Czy mogę zmienić detale zamówienia po formalnym zamówieniu?
Pomimo tego, że staramy się aby przed zamówieniem klient otrzymał komplet informacji i podjął trafną decyzję, to zawsze istnieje szansa na to aby w krótkim czasie po złożeniu zamówienia wprowadzić poprawki. Dla nas profesjonalna obsługa to taka, która nastawiona jest na elastyczne podejście do wymagań klienta.

1. Jaki są koszty transportu szafek oraz mebli ATEPAA?
Koszt zawsze ustalany jest indywidualnie w zależności od rodzaju i ilości produktów. Dokładamy starań aby usługa transportu była zawsze optymalna pod względem kosztów. Ważne dla nas jest to, aby nasi klienci otrzymywali produkt szybko, bezpiecznie ale również bez ponoszenia niepotrzebnych kosztów.

2. Jak są transportowane szafki oraz meble ATEPAA?
Podobnie jak w kwestii ceny rodzaj transportu ustalany jest indywidualnie. Staramy się aby nasze produkty trafiały do naszych klientów za pomocą transportu dedykowanego, który jest zdecydowanie bezpieczniejszy. Oczywiście przy mniejszych zamówieniach podczas optymalizacji kosztów wybierany jest transport paletowy za pomocą najlepszych firm kurierskich.

3. Czy szafki mogą być dostarczone lub ewentualnie zainstalowane w całej Polsce?
Tak, od wielu lat instalujemy nasze meble nie tylko w całej Polsce, ale również w całej Europie. To co nas wyróżnia, to nasz własny zespół instalatorski, który daje pewność, że produkty zostaną zainstalowane w sposób profesjonalny i w miłej partnerskiej atmosferze.

4. Jak długo trwa instalacja?
Czas realizacji jest oczywiście uzależniony od wielkości projektu. Dokładamy starań, aby nasza instalacja przebiegała w sposób bezpieczny i w możliwie najkrótszym czasie. Nasze instalacje trwają od 1 do 4 dni.

5. Jak musi być przygotowane pomieszczenie do którego mają trafić meble?
Dobrze przygotowane miejsce instalacji nie tylko znacznie skraca jej czas, ale też eliminuje ryzyko związane z uszkodzeniem mebli. Ważne, aby meble trafiły na swoje miejsce po zakończeniu wszystkich prac związanych z wykończeniem wnętrz. Kwestię instalacji najlepiej planować tuż przed otwarciem obiektu z zachowaniem kilkudniowego buforu.

6. Czy szafki po instalacji da się odinstalować i przenieść?
Tak, ATEPAA to meble modułowe, które są zaprojektowane tak, aby w łatwy sposób można było zmienić ich układ lub zdemontować na czas przyszłych remontów. Jedynie w kilku modelach naszych szafek ubraniowych z uwagi na ich konstrukcję ( lewitująca ławka ) wymagane jest kotwienie do podłogi lub ściany.

7. Do jakich krajów wysyłacie swoje meble?
Nasze meble są dostarczane do klientów w całej Europie. Warto zaznaczyć, ze nasze meble zawsze sprzedawane są pod naszą marką a ich sukces na takich trudnych i hermetycznych rynkach jak Niemcy jest dużym sukcesem. Nasze meble cieszą się dużym zainteresowaniem również w Stanach Zjednoczonych a ich styl został nawet zauważone przez projektantów nowej siedziby firmy Apple.